05 august 2009

Senzatii


Si imi aduc aminte brusc ca iubesc! Da...asa e...iubesc! Stiu ca e cea mai frumoasa senzatie! Am cunoscut-o de multe ori...ea nu prea m-a cunoscut....sau nu m-a cunoscut din vina mea ca am pretuit-o prea mult si am pierdut-o. Imi aduc aminte de multe lucruri, unele mai bune, altele mai putin bune...Au ramas si sunt greu de sters...Poate nu vor fi sterse niciodata, vor ramane acolo si nici macar lacrimile mele nu le vor spala. Nici nu trebuie! Lucrurile prin care am trecut ne ajuta azi sa trecem peste altele...si maine...pentru ca invatam din greseli ca sa nu le mai repetam...linistea e acum profunda. Parca se aude ceva..o melodie...sau mi se pare...."Suflet pierdut"....eu si pianul, doi in unu. Nicaieri nu e mai bine ca in linistea mea! E lumea mea si nu as da-o pentru nimic in lume...sau poate pentru tine....daca ai fi aici...in lumea mea...Cat dezacord de culori...Am zeci de senzatii....zeci de retineri...

4 comentarii:


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com