06 iulie 2009

Despre noi 2...



Vezi tu...timpul ne-a gasit

Pe un drum pierdut si pustiu

Insa eu am murit...

Al tau nu pot sa mai fi


De-am putea fi numai noi
Sa invingem tot in cale
Furtuni,ceata,ploi
Sa fugim spre zare

De-am putea pleca
Departe,in lumea noastra
De-am putea lasa...
In urma viata si noaptea albastra

Destinul nostru e crud insa
Si iubirea nu vrea ramana
Poate ca ea va ramane nespusa
Iar eu nu te mai tin de mana

Si nopti vor trece reci
Noi nu vom fi unul langa altul
De ce trebuie iar sa pleci?
De ce raman din nou cu sfatul?

Si iar ma inchid in sicriul meu
Din nou sunt fara tine
Respir un aer mult prea greu
Azi nu mai esti cu mine...

Azi a sangerat cu foc
Iubirea noastra cea pierduta
Si tu nu-ai sa mai fi deloc
A mea scumpa iubita... 

Un comentariu:


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com