06 iulie 2009

Doar pentru tine...


Simti cum ploua in sufletul meu.... incearca sa simti
Exact asa cum am simtit eu
Incearca sa iti amintesti
Ce a fost in trecut
Da, a fost frumos pana atunci cand te-am pierdut...
Si te-am pierdut... incerc sa te aduc inapoi
Ca sa fim impreuna...sa fim iar noi doi
Prin ploi prin vise devenite realitate 
Si ma gandesc ca trebuie sa trec la fapte
Si vreau sa fie ce a fost odata la inceput
Ce a fost a fost, s-a dus printr-un singur cuvant
In gand imi amintesc de tine, dar fara rost 
Ce ar fi daca ar mai fi odata ce a fost?
Dar realizez ca e mult prea greu acum
E mult prea greu ca sa te mai intorc din drum
Ai plecat cu lacrimi in ochi
Nu te-ai gandit la fapte
Ai plecat fara sa te uiti in spate
Ai plans mult dar de ce mi-ai luat inima?
Acum toata iti apartine si ma gandesc la tine
Printre versuri si rime la ce mi-ai spus odata
Ca simti pentru mine...

Trecut,inca trecutul e prezent pentru mine
Inca ma gandesc la clipe petrecute cu tine
Privesc uimit in timp inca nu le-am uitat
Si regasesc amintiri ce parca ieri s-au intamplat
Timpul,inca timpul e pierdut la fel ca mine
Eu aici, tu departe, gandul te cauta pe tine
Te gasesc macar in gand sa fim iar noi doi
Viata mea e ca o lacrima prin ochii tai
Si simt,tot ce simt e pentru tine 
Si tot ce a fost odata a ramas aici in mine 
In rime,in tot ce fac in fiecare zi 
Si tot ce ne-a legat odata dar nu stii
Ca vreau macar o zi pana la apus 
Sa regasim impreuna amintiri care s-au dus
Vrei si tu da,stiam deja 
Atunci gandeste-te si tu la ce a fost candva.... 

Un comentariu:


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com